Markkinoinnin tärkein valinta: Kohderyhmä – Pär Österlund (1/4)

Bisnoden markkinointijohtaja Pär Österlund jutteli kanssamme markkinoinnista ja asiakkuudenhallinnasta. Näissä haastattelupätkissä on mainioita vinkkejä jokaiselle yrittäjälle.

KohderyhmäHaastattelun ensimmäisessä osassa Pär esittelee hieman omaa kokemustaan ennen nykyistä asemaa Bisnodella. Hän on ollut yrittäjänä kahdessakin eri yrityksessä, molemmat painotukseltaan parempaan markkinointiin ja kohdennetumpaan myyntiin tähtääviä.

Keskustelemme myös hieman markkinoinnin ensimmäisestä tärkeästä valinnasta: Kohderyhmästä. Ketä tavoitellaan on tärkein valinta oikean ja tehokkaan viestin perille viemisessä.

Ota käyttöön ilmainen laskutusohjelma

Arkhimedes-laskutusohjelma

Hallitse myyntejäsi ja asiakkuuksiasi ilmaisella Isolta Arkhimedes-laskutusohjelmalla. Maksa vasta laskumääräsi kasvaessa.

Ota heti käyttöön tai Lue lisää