Yllättävän hyvän asiakaskokemuksen suunnitteleminen – Pär Österlund (3/4)

Bisnoden markkinointijohtaja Pär Österlund jutteli kanssamme markkinoinnista ja asiakkuudenhallinnasta. Näissä haastattelupätkissä on mainioita vinkkejä jokaiselle yrittäjälle.

asiakaskokemuksenHaastattelun kolmannessa osassa keskustelemme siitä, kuinka yllättävän hyvän asiakaskokemuksen suunnitteleminen on nykyään jopa aiempaa tärkeämpää. Lisäksi asiakkaan tunteminen on edellytys hyvälle asiakaspalvelulle ja markkinoinnille.

 

Ota käyttöön ilmainen laskutusohjelma

Arkhimedes-laskutusohjelma

Hallitse myyntejäsi ja asiakkuuksiasi ilmaisella Isolta Arkhimedes-laskutusohjelmalla. Maksa vasta laskumääräsi kasvaessa.

Ota heti käyttöön tai Lue lisää