Huomioi nämä 10 asiaa rekisteriselosteessasi, kun uusi tietosuoja-asetus astuu voimaan

Artikkeli on kirjoitettu mukaillen Tietosuojavaltuutetun tarjoamaa Rekisteriseloste -pohjaa. Suosittelemme varmistamaan omaan yritykseen ja rekisteriin liittyvät asiat lakimieheltä tai viranomaisilta. Jo ennen uutta tietosuoja-asetusta kaikilta rekisterinpitäjiltä vaadittiin rekisteriseloste. Uuden tietosuoja-asetuksen myötä selosteeseessa on hyvä huomioida tiettyjä asioita. Kokosimme tähän artikkeliin keskeisimmät kohdat, jotka tulisi löytyä rekisteriselosteesta. Yleistä rekisteriselosteesta Rekisteriseloste on dokumentti, joka tulee laatia jokaisesta henkilörekisteristä erikseen. Eli…


Asiakaskokemus ja asiakkuudenhallinta – mitä pienyrittäjän kannattaa niistä ymmärtää?

Asiakaskokemus on mediaseksikäs termi, josta kohistaan nykyään paljon. Mutta mitä se käytännössä tarkoittaa, ja millä eri tavoilla voit siihen yrittäjänä vaikuttaa? Tässä artikkelissa käymme esimerkin avulla läpi, miten asiakkaasi kokemus myymästäsi tuotteesta tai palvelusta muodostuu. Paneudumme myös siihen, kuinka voit rakentaa parempaa asiakaskokemusta selkeän asiakkuudenhallinnan avulla. Artikkelin luettuasi tiedät: Miten asiakaskokemus muodostuu asiakaspolun aikana? Tiivistetysti ilmaistuna…


Isolta social media banner

GDPR termit infografiikkana

Voit ladata infografiikan myös PDF:nä Jos kuva ei kertonut yli tuhatta sanaa, niin kannattaa lukea myös tämä Huomioi nämä 10 asiaa rekisteriselosteessasi, kun uusi tietosuoja-asetus astuu voimaan


Uusi tietosuoja-asetus

25.5.2018 aletaan soveltaa EU:n uutta tietosuoja-asetusta (lyhenne GDPR eli “General Data Protection Regulation”). Tässä artikkelissa kerromme, mitä se tarkoittaa erityisesti Isoltan asiakkaille eli pienille yrityksille. Suurin osa esityistä asioista on voimassa jo nyt, joten nyt on hyvä hetki toimia. Asetuksella on ainakin kaksi tarkoitusta. Se suojelee meitä siitä, että henkilötietomme eivät joutuisivat vääriin käsiin tai…